onsdag 9 februari 2011

Sista chansen köpa blommor över disk...

Skyltning tidigare i höstas


Februari blir den sista månaden jag säljer mina kanzashi-blomaccessoarer på Butik Kubik (Tredje Långgatan 8 i Göteborg), sedan kommer de enbart finnas till försäljning via kontakt med mig personligen. I alla fall på ett tag, så passa på att göra ett besök i butiken nu! 


Flera blom varianter i olika färger finns kvar. Har du andra önskemål, går det precis som tidigare att fråga mig. Arbetet i pysselverkstan går vidare som vanligt :-)







Infogar slutligen ett kort på min vän Hanna med sin kombinerade hårprydnad/brosch i håret.

1 kommentar:

  1. Första gången jag är inne på din blogg. Jag måste säga att dina blommor är fantastiskt fina. Verkligen personligt skapat, jag är imponerad.

    Kram

    SvaraRadera